wtorek, 10 czerwca 2014

Arbuzada - lemoniada z arbuzem

Całkiem niedawno, w niedzielne, upalne popołudnie 
miałam okazję po raz pierwszy spróbować arbuzady, 
czyli lemoniady z arbuzem… 
Tak bardzo mi zasmakowała, że postanowiłam sama wypróbować przepis.
Arbuzada okazała się pyszna i orzeźwiająca. W sam raz na upalne dni:)



Aby przygotować arbuzadę wystarczy kawałek dojrzałego arbuza, limonka i lód.
Połączenie doskonałe!
Przynajmniej dla mnie:)



Arbuzada to napój idealny na upalne dni.
Jest naturalnie słodka i doskonale gasi pragnienie.
A co najważniejsze - jest prosta w przygotowaniu… 
A takie przepisy lubię najbardziej:)
Pozdrawiam,
Asia


Składniki (ok. 750 ml):

1/4 dużego arbuza
sok wyciśnięty z 2 limonek
kilkanaście kostek lodu

Przygotowanie:

Arbuza pokroić na kawałki i usunąć pestki. Zmiksować.
Do arbuza dodać sok z limonki i zmiksować ponownie.
Koktajl uzupełnić kostkami lodu.
I gotowe!

Smacznego!




3 komentarze:

  1. przydałaby mi się na taki upał:) świetny ma kolor:)

    OdpowiedzUsuń
  2. mmm... wygląda obłędnie... śliczne zdjęcia a ślinka nadal mi cieknie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz:)
Zapraszam do kontaktu również drogą mailową: ciastco@gmail.com.
Pozdrawiam!
Asia