wtorek, 24 września 2013

Kuchenne gadżety (3) - spray do cytrusów

Nie wiem jak Wy, ale ja bardzo lubię kuchenne gadżety ułatwiające gotowanie i pieczenie. 
Jednak bez niektórych nie mogę w kuchni funkcjonować, a inne z chęcią oddałabym od zaraz. 

✿✿✿

Niedawno, w drodze powrotnej z wakacji, wstąpiliśmy do sklepu z akcesoriami kuchennymi. 
I tam znaleźliśmy coś, co można nazwać spray'em do cytrusów. 
Nie byłam przekonana na 100%, ale za namową - skusiłam się i kupiłam. 
Jak się potem okazało, gadżet ten przeleżał w szafce (nietknięty) przez ponad miesiąc... 

Dzisiaj postanowiłam go jednak wypróbować:) 
I chociaż da się bez niego żyć - swoją rolę spełnia rewelacyjnie. 
A dla kogoś, kto (jak ja) w kuchni zużywa tony cytryn i limonek - na prawdę świetny gadżet. 
Ale zobaczcie sami:)

Zestaw, który widzicie na zdjęciach, składa się z dwóch części - jedna przeznaczona jest do cytryn (większa), a druga - mniejsza - do limonek. Jak to działa? Ścinamy czubek cytrusa, wbijamy mały nóż do ok. połowy owoca i wkręcamy w niego jedną z końcówekEfekt jest niesamowity, szczególnie w przypadku limonki, z której czasem trudno wycisnąć sensowną ilość soku. 
Gdybym miała ocenić ten gadżet w skali 1-10, z pełną odpowiedzialnością przyznaję mu 10!
































Spray do cytrusów z pewnością nie zawsze będzie użyteczny.
Świetnie sprawdzi się jednak do sałatek, do skrapiania mięsa, ryb, krewetek i wszędzie tam, gdzie sok z cytrusów potrzebny jest od zaraz.
Pozdrawiam,
Asia ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz:)
Zapraszam do kontaktu również drogą mailową: ciastco@gmail.com.
Pozdrawiam!
Asia