poniedziałek, 18 marca 2013

Pisanki Wielkanocne

Zbliżają się wiosenne Święta. To czas wypieków i okazjonalnych ozdób, z których najbardziej tradycyjne i jednocześnie stwarzające szerokie pole do kreatywności są Pisanki. W związku z tym przedstawiam Wam prosty i szybki sposób na świąteczną ozdobę stołu. Tradycyjny barwnik i nietypowa taśma klejąca tworzą przepis na szykowne i wyjątkowe Pisanki Wielkanocne. 

Zarówno barwniki, taśmę, jak i kokardki kupiłam w Empik'u. Taśma ta to rodzaj naklejki. Występuje w kilku wzorach i rozmiarach, a jej cena to niecałe 5 zł. Kokardki kosztowały podobnie. Aby przymocować je do pisanek wystarczy dobry klej lub kulki klejące (również do kupienia we wspomnianym sklepie). 

A w jaki sposób Wy przygotowujecie świąteczne pisanki? Będę wdzięczna za inspirujące pomysły. Piszcie do mnie!

Tymczasem - kilka zdjęć. 

Pozdrawiam,
Asia

Pisanki Wielkanocne
Pisanki Wielkanocne

Do wykonania pisanek wystarczą:


  • ugotowane na twardo jajka
  • barwniki do pisanek
  • taśma ozdobna
  • kokardki
  • klej lub kulki klejące
Ugotowane jajka należy ufarbować zgodnie z instrukcją podaną na opakowaniu barwnika. Następnie okleić kolorowe pisanki taśmą ozdobną i udekorować kokardką. 


Polecam i zachęcam!

4 komentarze:

  1. Dziękuję:) i mam nadzieję umieścić więcej propozycji niebawem. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakich barwników używałaś? Kupiłam te zwyczajne barwniki i kolory wyszły blade, nie takie jak Twoje...

    OdpowiedzUsuń
  3. Kupiłam zwykłe barwniki, ale dodałam do nich octu - to sprawia, że kolor jest mocniejszy:) można też potrzymać pisanki trochę dłużej i to powinno pomóc. powodzenia i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz:)
Zapraszam do kontaktu również drogą mailową: ciastco@gmail.com.
Pozdrawiam!
Asia