wtorek, 26 marca 2013

Pisanki Wielkanocne raz jeszcze

Zbliżają się święta, a więc czas rozpocząć pisankowe szaleństwo:) Pomysłów na ich wykonanie znam całkiem sporo, głównie z dzieciństwa, kiedy pisanki były obowiązkowym punktem zajęć plastyczno-technicznych w okresie wiosennym. Również moje dzieci przyniosły w tym roku ze szkoły i przedszkola kilka inspirujących propozycji: pisanki wyklejane włóczką, malowane atramentem, dekorowane plasteliną, czy kolorowymi kawałkami materiału. Ale takiego pomysłu, który przedstawiam Wam dzisiaj, dotychczas nie znałam...

Pisanki Wielkanocne. Photo by Ciast.Co

Któregoś niedzielnego popołudnia mój syn (4 lata) zaproponował, abyśmy wykonali kilka pisanek. Dodam, że bardzo lubi to robić:) Z racji tego, że nie byłam przygotowana na tak spontaniczny pomysł, do dyspozycji miałam kilka styropianowych jajek, ozdobną taśmę klejącą i ... balony, które zostały nam po ostatnim przyjęciu urodzinowym. 


Pisanki Wielkanocne. Photo by Ciast.Co


Pisanki Wielkanocne. Photo by Ciast.Co

Długo nie zastanawialiśmy się, w jaki sposób wykorzystać dostępne materiały:) Wystarczyło włożyć styropianowe jajko do balonika, zawiązać supełek, odciąć zbędną końcówkę, zawiązać wstążeczkę i dodać pisankom szyku wyklejając je ozdobną taśmą klejącą. Przyznam, że w tak szybkim tempie nie wykonałam jeszcze w życiu żadnej pisanki:) Polecam wypróbować!


Pisanki Wielkanocne. Photo by Ciast.Co
Pisanki Wielkanocne. Photo by Ciast.Co
Pisanki Wielkanocne. Photo by Ciast.Co
Pisanki Wielkanocne. Photo by Ciast.Co

Pozdrawiam przedświątecznie!
Asia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz:)
Zapraszam do kontaktu również drogą mailową: ciastco@gmail.com.
Pozdrawiam!
Asia